Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Tävling!!

Sensommaren börjar göra sin entré utanför våra hus. Men så klart vill vi behålla den där sköna sommaren lite till! Vad passar då inte bättre än att ställa sig vid grillen och låta en god köttbit få en härlig grillyta från en Weber grill!
Nu har ni chansen att vinna denna snygga weber grill värde 1000kr! (47 cm i diameter)

Allt ni behöver göra för att delta är att:
1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress och hur många lotter du vill delta med!
2. För två lotter: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till denna bloggen. 
3. För tre lotter: Gilla Uffes Bygg på Facebook.
4. Och för en fjärde lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
Kom ihåg att skriv hur många lotter du deltar med.

LYCKA TILL!!

Tävlingen avslutas tisdagen den 4 september och den lycklige vinnaren presenteras dagen efter!

21 kommentarer:

  1. Jag vill massor med lotter men jag får väl nöja mig med 2 då ;)
    //Li

    SvaraRadera
  2. Eller det blir visst 3 såg jag nu... //Li igen ;)

    SvaraRadera
  3. Just det mailadressen: Li.oscarsson@finnvedensbil.se
    //Li för tredje gången :)

    SvaraRadera
  4. Skulle sitta bra med en ny grill:) dan förra har börjat bli lite sletuten.
    3 lotter blev det//Emma
    emma.nyreus@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. 3 Lotter deltar jag med. Kan vara bra att ha en ny grill till ästa grillsäsong.
    lenajohansson56@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jörgen Malmklint28 augusti 2012 kl. 18:14

    Jag vill hellre vinna en grillkväll hos den som vinner// Jörgen

    SvaraRadera
  7. Jag har inte haft nån grill på hela sommaren så jag vinner gärna en!!
    Andreasson.alaryd@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag tar gärna dyrgrillen så kan jag kasta biltemagrillen.
    2Lotter till mig tack!
    crille68@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Tre lotter här!. Klart man vill vinna denna ! :)

    saramodig@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Tre lotter till mig också! anna.grunditz@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Tre lotter till oss oxå! Ny kolgrill till hösten och vinterns utematlagningar, TOPPEN!

    magnusochkarin@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Thomas Almqvist Hillerstorp
    En lott räcker för att vinna!!!!
    Uffes Bygg Bygger med Stil och Kvalite!

    thomas.almqvist@hotmail.se

    SvaraRadera
  13. Samuel Johansson deltar med en lott.

    Samthevice@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. 3 lotter tack!
    livetnerochupp@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Åh, skulle ju bli bästa födelsedagspresenten till min älskling! Så jag tar såklart 4 lotter och håller tummarna riktigt hårt :) Har länkat i högra spalten på min blogg:
    http://annapagronkulla.blogspot.se/
    Gillar på FB (Anna på Grönkulla) och har delat på FB också. Hoppas, hoppas, hoppas :)

    SvaraRadera
  16. Den skulle sitta fint! 1 lott för mej:-) jonnastorck@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill tävla med 3 lotter:)
    jossantossan48@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill tävla med 3 lotter =)
    maria_eklund65@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag tävlar med 3 lotter då jag Gillat Uffe's bygg...vilket jag gjort ändå....delat med mig av bloggen på FB och sen skrivit detta. Skulle sitta fint med en fräsch grill så kan man njuta ytterligare av sensommaren....
    mikael.schelin@telia.com

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar med 3 lotter!
    greatben82@gmail.com
    // Benny Emanuelsson

    SvaraRadera